• شنبه ٢٣ دی ١٤٠٢-١٢:٣٦
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٨٢٦٩
ادامه بازدیدهای نظارتی و ملاقات های مردمی شورای ششم:

اعضای شورای شهر این هفته به کجا می روند؟

بازدید از پروژه‌های توسعه محلی منطقه 2 و دیدار با شهروندان برخی مناطق شهرداری تهران از برنامه های میدانی اعضای شورای اسلامی شهر تهران در هفته جاری خواهد بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، اعضای شورا در راستای دیدارهای مردمی با شهروندان مناطق و نیز بازدیدهای نظارتی از پروژه‌های مهم شهری در هفته جاری در 4 منطقه شهرداری حاضر خواهند شد و از نزدیک در جریان موضوعات و مشکلات شهروندان قرار خواهند گرفت و همچنین پروژه‌های مهم مدیریت شهری را مورد پایش و بررسی قرار خواهند داد.
اعضاء کمیسیون برنامه و بودجه، شنبه، 23 دی ماه، با حضور در منطقه 2 شهر تهران، از پروژه‌های توسعه محلی بازدید کرده و از نزدیک در روند فعالیت آنان قرار خواهد گرفت.
سید محمد آقامیری در ادامه ملاقات‌های مردمی خود، روز شنبه ۲۳ دی، در جمع مردم منطقه ۱۸ حضور خواهد یافت. 
در ادامه بازدیدهای میدانی اعضای شورا از مناطق 22 گانه شهرداری تهران و ملاقات های مردمی در هفته جاری، مهدی اقراریان عضو و رئیس کمیته نظارت شورا یکشنبه، 24 دی ماه، در منطقه 16 شهرداری تهران حاضر خواهد شد و با مردم و معتمدین این منطقه به گفتگو خواهد پرداخت.
مهدی بابایی، دیگر عضو شورا نیز روز دوشنبه، 25 دی ماه، با حضور در منطقه 11 شهرداری از نزدیک با مردم این منطقه به گفتگو خواهد نشست.
برنامه ملاقات مردمی حبیب کاشانی با شهروندان منطقه 20 و همچنین بازدید از پروژه های فرهنگی منطقه 4 علیرضا نادعلی در ادامه بازدیدهای چهارشنبه های فرهنگی، در روز چهارشنبه، 27 دی ماه نیز، به عنوان دیگر برنامه های جاری این هفته اعضای شورای شهر تهران برگزار خواهد شد.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: